تلفن سانترال










بسياري از شرکت هاي تجاري و يا سازمان ها براي ارتباط با مشتريان خود نياز به تعداد زيادي خطوط تلفن شهري دارند 2 ، 3، 10 ، 100 و يا بيشتر! فکر کنيد اگر براي هر خط تلفن يک گوشي وصل مي شد و براي هرکدام يک اوپراتور نياز بود تا جوابگوي مخاطبين باشند چه اتفاقي مي افتاد! و يا اينکه کارمندان يک شرکت و يا سازمان براي ارتباط داخلي باهم بايد يکديگر را صدا ميکردند و يا از پشت ميز خود بلند شده و پيش فرد مورد نظر مي رفتند! چه همهمه اي درون شرکت بوجود مي آمد؟


اين مشکلات ايده اختراع تلفن سانترال را بوجود آورد و حدودا از دهه 40 و 50 ميلادي تلفن هاي سانترال به بازار آمدند.


تلفنهاي سانترال از يک طرف ميتوانند تعداد زيادي خطوط تلفن شهري را جوابگو باشند و از طرف ديگر ارتباط داخلي کارکنان يک سازمان را برقرار نمايند.


با استفاده از اين دستگاه هاي تلفن مرکزي يا سانترال شما ميتوانيد بسياري از خدمات و اطلاع رساني هاي خود به مشتريانتان را بصورت اتوماتيک ارائه نماييد، از قبيل اعلام ساعات کاري، آدرس، اعلام داخلي هاي شرکت و بسياري از پيامهاي ثابت ديگر که در مجموعه هاي بزرگ چندين اپراتور براي اين کار لازم است در حالي که يک دستگاه تلفن سانترال بدون مشکل و به صورت 24 ساعته اين خدمات را ارائه ميکند! فقط کافيست يک مرتبه توسط متخصص نصب و راه اندازي شود.


شرکت پاناسونيک يکي از شرکتهاي پيشرو و از معروف ترين برندهايي است که دستگاه هاي تلفن مرکزي (سانترال) را از ديرباز طراحي و توليد مي نمايد. سانترال هاي پاناسونيک از جمله کم دردسرترين و کارآمدترين دستگاه هاي موجود در بازار ميباشد و در ايران نيز مقبوليت بالايي دارد.


دستگاه هاي سانترال پاناسونيک اعم از مدل هاي قديمي وجديد آن توسط شرکت ايران پاناسونيک پشتيباني شده و اين شرکت خدمات فروش و پس از فروش آن را به مشتريان خود ارائه مي نمايد.


امروزه تلفنهاي سانترال پاناسونيک پيشرفت زيادي کرده اند و با استفاده از تکنولوژي ديجيتال و VOIP تجهيزات خود را گسترش داده اند.


شرکتهايي که شعب مختلف دارند مي توانند با استفاده از دستگاه هاي سانترال پاناسونيک و انواع خطوط مخابراتي شعب خود را به يکديگر متصل نمايند.


دستگاه هاي سانترال پاناسونيک به دو دسته کم ظرفيت و پر ظرفيت تقسيم ميشوند که از نظر تعداد اتصال خطوط شهري و تعداد خطوط داخلي تنوع دارند.


درهنگام خريد دستگاه هاي تلفن سانترال پاناسونيک بايد موارد زير را مدنظر قرارداد:



  • تعداد خطوط تلفن شهري و نوع آن

  • تعداد خطوط داخلي مورد نياز

  • ميزان حافظه مورد نياز جهت ضبط مکالمات مخاطبين

  • منشي تلفني

  • صندوق صوتي

  • ليست سياه

  • امکان دريافت تماس ها روي رايانه و يا گوشي هاي تلفن همراه هوشمند

  • امکان کنفرانس و تماس گروهي


و غيره . . .


منبع





تاريخچه ساخت تلفن سانترال

تلفن هاي سانترال پاناسونيک

دستورالعملهاي مربوط به تلفن بي سيم پاناسونيک

سانترال ,تلفن ,دستگاه ,پاناسونيک ,يک ,شرکت ,دستگاه هاي ,و يا ,سانترال پاناسونيک ,هاي سانترال ,استفاده از

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


قلمزار امیر تجارت Sandra's notes فرزند دوم آموزش تکنولوژی | دانلود نرم افزار اندروید وبلاگ به روز و تخصصی ویلاهای ایران و جهان بلاگ و روزمره ها مطالب اینترنتی مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار عشق تو
دزدگ